2 maja 2010

Wieczorową porą...

Celowo zamieściłam poniższy utwór.
W ostatnim czasie pojawiła się perspektywa pracy w zawodzie, lecz niestety, równie szybko jak się zjawiła - zniknęła. Ciągle jednak wierzę w to, że trafi się coś dobrego... że znajdę pracę na dobrym stanowisku, pozwalającym rozwinąć skrzydła. Wierzę w sprawiedliwość ;)
Zamieszczam migawkę z wieczornej sesji.
Lubię tę ciszę przed nocą, po całodniowej bieganinie i dogadzaniu gościom. Nadmienię, iż gości mieć uwielbiam... więc gdyby któraś z Was chciała kiedyś wypić ze mną kawkę... ;)
Mieszkanie wysprzątane, niemal błyszczące, zachęca do robienia zdjęć (przy małym pędziwiatrze stan baardzo krótkotrwały) więc skorzystałam z chwili...

Na pierwszej fotografii niciak, który nadal czeka na nabywczynię (tudzież nabywcę;) ), więc jeśli jest ktoś zainteresowany... proszę o kontakt mailowy. U mnie niestety kochany mebelek nie ma miejsca, choć w obecnym prezentuje się dość nieźle. Zajmuje jednak miejsce stolika kawowego... chciałabym go już oddać w dobre ręce ;)



W przejściu do kuchni kilka dni temu zawisł lnianopodobny materiał w popielatym kolorze. Prezentuje się doskonale jako zasłona. Kto by pomyślał, że to prześcieradło, kupione w SH za 1zł ;))


A tutaj... hurraaa... Moje "odrestaurowane" krzesła, które mój M. w końcu (bagatela, po kilku miesiącach) poskręcał ;) Krzesełka będą jeszcze pomalowane. Dodam jeszcze, iż szukałam dość długo w internecie sklepu, gdzie możnaby zakupić rustykalne okucia (jakie stosuje się w meblach indyjskich), lecz graniczyło to z cudem, więc są jakie są. Jeśli ktoś z Was ma namiar na takie miejsce, będę wdzięczna za informację.

Przed chwilą wypiłam kawkę na balkonie.

Wspaniała chwila. Świeże powietrze po deszczu, śpiew ptaków... ach, żeby tak jeszcze trochę zieleni na balkonie... a wszystko zaczyna dopiero się budzić...

Pozdrawiam serdecznie...

11 komentarzy:

  1. Przepiękny masz dom, nie dziwię się że tak bardzo lubisz w nim przebywać. Cudowne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciepłe, przytulne wnętrze.... i ta błoga cisza, po huraganie gośći

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam.
    Mieszkanie rzeczywiście robi wrażenie, na mnie szczególnie kuchnia:)
    Jeśli chodzi o okucia, to niestety bardzo trudno nabyć jakieś interesujące- nawet wysyłkowo.

    Podsyłam Ci adres sklepu, który ma całkiem ciekawą ofertę, być może znajdziesz tam coś dla siebie:
    http://www.domex.sklep.pl/
    Wybór jest duży.

    Czasem coś tam kupuję, ale ostatnio nie miałam okazji...
    Pozdrawiam!
    MG
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jak przytulnie u Ciebie:) Też lubię te chwile jak dzieci już spią, w domu jest cicho...odpoczywam wtedy..
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ten niciak bardzo ładny narzekałaś niegdyś ze masz małe mieszkanie ale tego tu wcale nie widać jest piękne i przytulne

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie przytulnie u Ciebie. Piekne, klimatyczne wnetrza. Jak to warto zagladac do SH. Super zaslona. POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. cisza spokój odpoczynek...jak dziecię śpi to jest błogi czas wytchnienia..ładnie u Ciebie!Zapraszam do siebie:)pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym chętnie wypiła kawę w Twoim domu. Śliczne wnętrza, bardzo dopracowane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wnętrza.
    Też uwielbiam chwile gdy dzieci śpią a ja mam czas dla siebie, ewentualnie dla męza
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. w takim domu z całą pewnością dobrze się żyje i miłe sa chwile kiedy w ciszy i spokoju można chłonąc jego atmosferę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. przykuwa uwagę...
    Takie ciepłe, stylowe, z sercem urządzane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij