15 listopada 2013

Kadry z MM i różana taca

   Kiedy wykonuję zlecenie, całkowicie angażuję się w pracę. Poświęcam jej czas dotąd, dokąd nie osiągnę zamierzonego celu.
Kilka dni temu otrzymałam zamówienie na tacę śniadaniową. Miała być biała z delikatnym postarzeniem, ozdobiona decoupage'em. Postanowiłam jednak sama namalować motyw kwiatowy. Dwa dni temu zabrałam się do pracy. W międzyczasie maluję mebelki do kuchni, o której pisałam, tak więc tacką zajmowałam się w czasie schnięcia kolejnych warstw farby na elementach szafek. W innym międzyczasie zajmuję się obowiązkami domowymi. Tak, my kobiety posiadamy tę cudowną umiejętność robienia kilku rzeczy na raz. Zgadzacie się ze mną, prawda..? ;)
   Taca ukończona, oddana w ręce właścicielki, która, nadmienię, była nią oczarowana uszczęśliwiając mnie tym po stokroć:)
Gdyby ktoś z Was chciał zamówić podobną, proszę o kontakt. Cena malowanej tacy: 119zł. Dodam, że jest to tacka ze składanymi nóżkami.

   Prezentuję efekt mojej pracy. Taca z malowaną różą...









 
   Moi drodzy, tak jak obiecałam, wklejam część kadrów z sesji dla MM. Zamieszczam je tu w szczególności dla naszej kochanej kuzynki Moni, która mieszka tam, gdzie mandarynki zjada się prosto z drzewa... ;)
(Moniśku buziaki dla Giuseppe!!)



fot. Green Canoe



Wracam do pracy. Ale cisza w domu, wszyscy domownicy śpią..ćśśś.......
;))

29 komentarzy:

  1. Gratuluję pięknej sesji, którą podziwiałam w Moim Mieszkaniu, masz niezwykły klimat w domu. Podobały mi sie Twoje wypowiedzi odnosnie zbierania różnych skarbów, życzę powodzenia, Beata:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Beatko, a co do moich wypowiedzi, masz na myśli tę, że wygrzebuję skarby spod piasku..? ;)))

      Usuń
  2. Gratuluje udziału w sesji dla MM :)
    A to prawda, że kobiety potrafią wiele zdziałać, ja tylko chciałabym jeszcze mieć tyle siły fizycznej co faceci :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu, a co do siły, myślę, że my - babeczki jesteśmy silne, tylko nie pokazujemy tego;)

      Usuń
  3. Właśnie widziałam Ciebie w MM, świetna sesja, w sumie to zawsze chciałam zobaczyć ciut więcej Twojego mieszkania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, mam nadzieję, że się nie zawiodłaś;)

      Usuń
  4. Gratuluje pięknej sesji zdjęciowe dla MM :D a tacka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana filiżanki dotarły . Jedna ładniejsza od drugiej :) .Zachwycił mnie zapach lawendy po otworzeniu paczki, świetny pomysł . Cudnie moja droga ,cudnie ! A MM już czytałam :) .Brawo .
    Aleksandra
    www.swiatoli.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Olu, bardzo się cieszę, że jesteś zadowolona z zakupu:) oby Ci się pysznie piło kawusię/herbatkę w tych filiżankach!!

      Usuń
  6. Gratuluję pieknej sesji:-)))
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. taca bardzo romantyczna :) przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna taca i jeszcze raz gratuluję sesji w MM :) pięknie mieszkasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Agnieszko, strasznie miło czytać takie słowa, naprawdę!!

      Usuń
  9. Kupiłam MM widziałam:) Gratuluję,zupełnie inaczej się ogląda w gazecie.Pięknie mieszkasz
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję sesji w MM....w końcu mogłam się nasycić rustykalnym domkiem :) pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam, widziałam, gratuluję, pięknie wyglądasz i Twój dom, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję dziewczyny za miłe słowa dotyczące mojego wyglądu;) bo ja na tym zdjęciu na swojej twarzy widzę tylko ogromne zmęczenie;))

      Usuń
  12. Kot ma minę w stylu "długo jeszcze mam pozować?" :) Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja jeszcze nie kupiłam gazetki, którą bardzo lubię, ale zaraz kupię :) Jesteś niesamowita i Twoje wnętrza ! Rozwijasz się ! Pozdrawiam, Kasiu :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. To Twoje mieszkanie? Wow!! Muszę pooglądać koniecznie bloga bo uwielbiam tego typu wnętrza :) A kto na zdjęciu ma mistrzowską minę! :)
    Pozdrawiam
    i przy okazji zapraszam do siebie:
    http://oliwiaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij