27 września 2009

Oto początki mojej przygody z twórczością rustykalną...
Kiedy kończyłam w Gdańsku kurs artystycznego zdobienia ścian usłyszałam od dziewczyn prowadzących, że to, co powinnam wykonywać, to właśnie dekoracje w stylu retro i w stylu wiejskim... Wzięłam sobie to do serca ;) Od paru lat maluję na ścianach hobbystycznie, jednak zastanawiam się nad założeniem firmy. Na tym blogu będę zamieszczać efekty mojej pracy i wdzięczna będę za komentarze i...chciałabym znać zdanie innych odnośnie tego, czy mogłabym "startować z interesem" ;)

ten obrazek wykonałam jako pierwszy... Na poczatku miał błyszczące wykończenie, jednak przeszkadzało mi, że tak bardzo odbijał światło, więc zabezpieczyłam matowym preparatem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij