20 listopada 2019

Gala magazynu "Moje Mieszkanie" i spotkanie z Wami

   Kochani,
pierwszego grudnia spotykamy się w Warszawie, w Pałacu Prymasowskim, na Gali magazynu "Moje Mieszkanie".

Jeśli macie blisko i chcielibyście się ze mną spotkać, pogadać, poznać mnie osobiściej ;) - zapraszam Was bardzo, bardzo serdecznie :) Bardzo jestem Was ciekawa, z ogromną chęcią poznam Was w realnym świecie :)) Jeśli jesteście zainteresowani przybyciem na Galę, napiszcie w mailu.

   Kiedy kilka lat temu brałam udział w kiermaszach magazynu w Warszawie, poznałam kilka z Was, moich kochanych, rustykalnodomowych czytelniczek. Jeśli macie ochotę spędzić ze mną trochę czasu, albo spędzić go ze mną i moją rodzinką - polecamy się, z chęcią wybierzemy się z kimś na fajną kolację czy spacer ;)

Dajcie znać na   rustykalnydom@wp.pl



PS Pamiętajcie, nie jestem żadną gwiazdą i nie straszę, jestem normalną babką o bardzo wesołym usposobieniu ;)) (piszę, bo czasem czujecie dystans, bo ja w tych telewizjach i gazetach... ;) ) :*




   Teraz zwracam się do osób, które mieszkają w Warszawie, bądź w niej często bywają i do tych, którym podobnie w duszy gra.
Chciałabym w trakcie pobytu zobaczyć fajne miejsca, ale nie sztampowe, tylko takie naprawdę klimaciarskie. Może jakieś odjechane sklepy, restauracje, puby irlandzkie, kawiarnie czy biblioteki rodem z Harrego Pottera... Uwielbiam takie klimaty, jeśli coś się Wam nasunęło na myśl, podpowiedzcie proszę .
Jestem głodna inspiracji, a gust mój znacie ;))

Czekam na Wasz odzew :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij