14 listopada 2019

Rustykalny w magazynie MOJE MIESZKANIE i Plebiscyt NAJPIĘKNIEJSZE WNĘTRZE 2019r.


    Kochani,
spieszę z informacją, że dziś ukazał się najnowszy numer magazynu "Moje Mieszkanie", a w nim zobaczycie kolejne już zdjęcia z naszego kochanego, małego mieszkanka  i poczytacie o moich najnowszych poczynaniach :) 
Wrzucam tu małą zajawkę, a Was bardzo serdecznie zapraszam do lektury, bo znalazło się tu wiele fantastycznych zdjęć z polskich domów :)



   Tych, którzy lubią obserwować moje poczynania wnętrzarskie i którym podoba się to, co tworzę, zapraszam do głosowania na Rustykalny w plebiscycie na NAJPIĘKNIEJSZE WNĘTRZE ROKU 2019 :)) 
Plebiscyt zorganizowała Redakcja magazynu, a ja dziękuję za wyróżnienie :)




Głos możecie oddać tu - KLIK

:)

Uprzejmie dziękuję za każdy oddany na mnie głos 
♥️♥️








A tu już rzeczone najnowsze wydanie magazynu:















Uśmiecham się sama do siebie myśląc "ot, celebrytowania ciąg dalszy" ;))))) Ale każde z naszych medialnych wystąpień wiąże się z poznawaniem fantastycznych, pozytywnie zakręconych ludzi i niesie za sobą dobrą energię :)
Dzięki, że jesteście w tym ze mną :**

4 komentarze:

  1. Kasiu, trzymam kciuki. Powodzenia, głos oddany

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam artykuł :) pięknie zaaranżowane to pożegnanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cały tydzień polowałam na magazyn,aż wreszcie dziś dostałam:)))pamiętam Twoje dekoracje zeszłoroczne:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie klimaty nowe a w stary. Stare przedmioty, ale i te nowe obecnie kupione jeśli zostają umiejętnie dobrane całość prezentuje się znakomicie. Piękniutkie to mieszkanko dzięki takiemu zdobieniu.
    Pozdrawiam w Nowym 2020 Roku
    Edyta
    http://sztukaspodstrzechy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij