11 sierpnia 2015

Opaska na świecę i zabawa z makro

   No i nastała jesień.
Mój winobluszcz zaczął gubić liście. Nie tylko on zresztą. Kiedy kilka dni temu wracałam z Wrocławia, widziałam całe mnóstwo drzew, z których już spadają liście. Latają na wietrze nad serpentynami dróg, piętrzą się na poboczach...

   Trudno jest w taką pogodę pracować. Dzięki Bogu kocham to, co robię. Inaczej byłoby ciężko... ;)
Dziś rano stworzyłam (na potrzebę sesji stołowej) kolejną opaskę na świecę. Tym razem z niebieskim akcentem. Zainspirowały mnie łąki jolinkowe:))

   Intensywnie oswajam się z nowym sprzętem. Już jutro będę miała okazję go przetestować bardziej...hmm.. profesjonalnie, gdyż jadę na kolejną sesję. Będzie baaaardzo kolorowo i ciekawie;)

Tymczasem chwalę się nowymi poczynaniami - twórczymi i sprzęciarskimi... ;))












Trzymajcie się chłodno Kochani!!!!!
:)

11 komentarzy:

  1. Gratuluję sprzętu, daje radę, to widać! Pozdrawiam Dora!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana:)) Faktycznie, jest moc...tylko jeszcze trochę nauki mnie czeka;) Pozdrawiam Cię serdecznie!!

      Usuń
  2. Piękna dekoracja:) Świeca taka dostojna w tym tym ubranku;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No no no, fajne ujęcia, chyba jesteś zadowolona z nowego sprzętu :-)
    Ja dziś wróciłam znad morza do piekła, uff jak gorąco, liście z drzew spadają, trawa przesuszona. Co to się porobiło z tą pogodą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aneta, jestem baaaaardzo zadowolona:)))
      Zazdroszczę ci tego morza... na pewno wypoczęłaś w chłodzie.. W mieście patelnia. Nie ma czym oddychać. Ale...czekaj.....o rany...chyba zrywa się burza...hurraaaaa!!!!!

      Usuń
  4. Ależ piękne! :) Ja znowuż swoją świeczkę tak ozdobiłam http://pomyslowakobieta.blogspot.com/2015/08/fioletowa-swieczka.html

    Pozdrawiam Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  5. No sprzęt musi być dobry to widać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, przepiękne zdjęcia! Ozdoba świecy zachwycająca:) Miłej pracy Kasiu, czekam cierpliwie na kolejne wpisy i niezwykłe zdjęcia:) Pozdrawiam Cię najserdeczniej!:) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Eeee, Kasiu, zdjęcia super, sprzęt się spisuje, to widać.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij