23 czerwca 2016

Zarzekała się żaba błota

   Żaba se mła, oczywiście, zaś błoto to łózko ikeowskie. Kiedyś już przerabiałam sofę tejże firmy i nie pałałyśmy do siebie sympatią. Zarzekałam się... i.. znów kupiłam łóżko w Ikei.
Mój kochany narożnik, który służył nam 2 lata, powędrował do domku pod lasem. Był dla mnie prawdziwym utrapieniem. Zamawialiśmy go z myślą, że posłuży..tymczasem okazało się, że pieniądze wyrzuciliśmy w błoto. Spać się na nim już nie dało, bo sprężyny tak powychodziły, że budziłam się rano z bolącymi żebrami..
Zastanawialiśmy się jakie łóżko kupić, żeby znów nie popełnić błędu.
W Ikei znaleźliśmy łóżko składane z materacami. W razie czego jak wylezą sprężyny, wymienimy materac, a nie znów cały mebel. Nie wiem jeszcze, czy będzie wygodne i funkcjonalne. Wiem tylko, że będzie lepsze niż to, które mnie co noc boksowało po żebrach...

   Remont w mieszkaniu już zmierza ku końcowi. Złożymy łóżko, regał, posprzątam i będę mogła MIESZKAĆ. Bo do tej pory raczej egzystowałam.. Wiecie, że wczoraj był upał, a ja chodziłam po mieście w dżinsach i bluzce z długim rękawem, bo nie mogłam się do szafy dostać..? Ranyyy... jak ja czekam na Normalność ;)

   O, to nasz składak..



W następnym poście zdam relację, czy to to wygodne. Dodam jeszcze, że materace zamówiliśmy przez internet w sklepie z materacami. Cena prawie ta sama, a jakość jakaś lepsza.. Poza tym jakoś do mnie nie przemawiają te marketowe, zwinięte w rulon..

Uciekam do pracy, uściski ślę!!

4 komentarze:

  1. Bo teraz to wszystko takie kiepskiej jakości produkują.My kupilismy materac w Black Red White.Wszystkim bede do konca swoich dni odradzac tą firme.Materac pomimo obracania go po 2 latach w jednym miejscu się rozszedł.Powstala dziura na calej jego długosci przy koncu materaca.Sprezyny tez czuc.Zapewniali ze to materac lepszy,kieszeniowy no i kosztowal 800zl.Nie da sie juz na nim spac.Planowalam kupic matetac z Ikea ale po Twoim wpisie to juz nie wiem co robic.Chyba pozostaje kupowac taki piankowy tani do 300zl i wymieniac go co 2 lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę.. chyba lepiej, tak jak piszesz, kupić tani i wymienić. Ja tak się zawiodłam na moim narożniku, z którego po 2 latach tak wyszły sprężyny, że nie dało się na nim położyć..

      Usuń
  2. O, takie łóżko ma moja córka. Bardzo je lubię, ona chyba też:) a materace jak kto woli, są tańsze, które wiadomo, zaufania nie wzbudzają, ale te droższe, to już konkret, można dobrać mega wygodne, mimo rulonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanowię się nad zakupem.. bo muszę wymienić. Naprawdę są wygodne?

      Usuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij