4 stycznia 2010

Witajcie kochani...
Mam chwilkę czasu, chciałabym ją poświęcić na przekazanie wspaniałych wyróżnień, które otrzymałam w ostatnim czasie od Anieliny oraz Czarnej ;))
Uśmiecham się, gdyż nawet nie wiedziałam, że powinnam je podać dalej ;) (jeszcze jednak nowicjuszka)... Ale cóż, wszystkiego się nauczę. Tak myślę ;)

Pragnę zatem przekazać:

Wyróżnienia...

dla Was,wspaniałych kobietek, przemiłych kobietek;), do których lubię zaglądać, i które stanowią dla mnie inspirację ...

Elle

MariaPar

Jolanna

Paula_71
Aagaa


Nie wiem, czy nie otrzymałyście już takich wyróżnień, jednak mimo wszystko chcę je Wam przekazać. Pozdrawiam przy okazji pozostałe czytelniczki, które zapewne również zasługują na tego rodzaju nagrodę;)




Ściskam i życzę przyjemnego, zimowego dnia... ;))

5 komentarzy:

  1. Gratuluję Tobie a zarazem dziękuję za wyróżnienia ! Pięknie rozpoczęty rok !! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję i Tobie gratuluję.
    Wspaniałą masz gosposię w kuchni, a tiramisu - aż mi ślinka leci, oj zjadłabym sobie do porannej kawki.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnień i jednocześnie dziękuję.Bardzo mi miło ..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również gratuluję tych pięknych wyróżnień i dziękuję,za wyróżnienie mojego bloga.Jest mi bardzo miło.
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zasłużonych wyróżnień i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij