26 sierpnia 2019

Będą fotki, będą

    Kochani, w odpowiedzi na komentarze - będą zdjęcia, tylko uporam się z bałaganem. Właśnie skończyliśmy remont głównego holu (robiliśmy ściany i sufit) i wstawiamy meble. Pędziliśmy z pracami, bo za moment rok szkolny się zaczyna i wracam do pracy..
 W holu wieszamy ramy ze zdjęciami i obrazy. Chcę, by był miejscem obfitującym we wspomnienia. Dziś oprawiłam zdjęcia z Toskanii. Pięknie wyszły :)
Dajcie mi jeszcze chwilkę. Gdy tylko zniknę bałagan, chwytam za aparat. I za pędzel. Będą filiżanki z Janiołami. Oj będą... I zdjęcia półek kuchennych będą. Zaglądajcie :*

PS Sprzedaję mój piękny stół barowy. Niestety, w nowej kuchni się gubi, zupełnie tu nie pasuje.. Gdyby ktoś z Was był chętny, piszcie maila, albo podajcie info dalej ;) (rustykalnydom@wp.pl)


2 komentarze:

  1. Wow! Jaka piękna i stylowa kuchnia! Świetny klimat i fajne wykonanie. Sama zastanawiam się właśnie jak urządzić swoją kuchnię i o takiej właśnie marzyłam. Moja jest jednak sporo większa, więc nie wiem czy uda mi się urządzić ją tak przytulnie jak Twoją, ale na pewno się trochę zainspiruje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Faktycznie, była niewielka, bo około 6-metrowa, ale było w niej wszystko, czego trzeba w kuchni. Moja obecna jest trzykrotnie większa i musiałam się troszkę nagimnastykować, by również była przyjemna i żeby nie wiało w niej chłodem. Rezultat jest taki, że wstawiłam do niej fotel i wciąż tam przesiaduję ;)) Pozdrawiam i życzę owocnego aranżowania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij