10 września 2018

KONKURS Tapetuj.pl i Rustykalnego

   Wiecie co..? Brakuje mi czasu..!! Ostatnie tygodnie to dla mnie istne szaleństwo. Wróciłam do pracy jako pedagog specjalny, "zaliczyłam" Targi w Krakowie, wystartowałam w wyborach do Rady Miasta... Pomimo biegu, udało mi się nawiązać kilka wspaniałych znajomości. W szczególności w Krakowie. Ale o tym później.
   Dziś spieszę do Was z KONKURSEM. Okazja do tego przednia, bo....uwaga....
RUSTYKALNY ŚWIĘTUJE 9-LECIE ISTNIENIA :)))))))
Wyobrażacie sobie..???? A gdy pomyślę, że wiele z Was jest ze mną od początku..aż mnie ciarki przechodzą. Dziękuję Wam za to. Za cierpliwość w oczekiwaniu na kolejny post i za to, że potraficie się ze mną cieszyć z każdej małej radostki ;) :*

Dobrze, zatem do rzeczy.
Ogłaszam Konkurs, w którym do wygrania są dwie rolki pięknej tapety producenta Graham&Brown, których sponsorem jest sklep internetowy Tapetuj.plNagroda naprawdę cudowna. Jako że nie mam w zwyczaju kupować kota w worku, również nagrody, które oferuję w swoich konkursach, są przeze mnie sprawdzone - muszę zobaczyć na żywo, dotknąć. Zaręczam, że tapeta prezentuje się wspaniale!!
Żeby wziąć udział w Konkursie, wystarczy zamieścić komentarz pod tym postem - ot, wyrazić chęć wzięcia udziału w Konkursie i przygarnięcia nagrody :)) Zgłaszajcie się do końca września. Ważne: w komentarzu podajcie imię/nick plus pierwszą literę nazwiska, tak bym mogła Was rozróżnić. Zgłaszać się można również pod postem na Facebook'u.
Pierwszego dnia października dokonamy losowania jednej osoby, do której pojedzie tapeta. 
Zwycięzca proszony jest o kontakt mailowy - na zgłoszenie czekamy dwa tygodnie, czyli do 15 października 2018r. W przypadku braku kontaktu, nagroda przechodzi na konto Organizatora Konkursu.

Będzie mi miło, jeśli udostępnicie na swoich mediach społecznościowych poniższy banerek :)



Zaczynajmy!!




 A oto nagroda:
(Zdjęcie tapety 14011 pochodzi z serwisu tapetuj.pl)




Zapraszam Was do zabawy, bo jest o co powalczyć ;)
Ja sama właśnie kończę tapetowanie. Tym razem postawiłam na zieleń. Zatęskniłam za klimatem saloniku Panny Marple - przytulnego, nieco mrocznego, tonącego w masywnych tkaninach i kwiatowych deseniach. Czeka mnie jeszcze szycie tekstyliów (muszę zamówić tkaninę), które dodadzą charakteru naszym wnętrzom. Poluję na kwiecistą tkaninę tapicerską.
W pokoju zrobiło się ciemniej, ale nic to biorąc pod uwagę klimat, jaki zyskało wnętrze. Wreszcie pasują tu moje kwiaty z ogrodu, wreszcie pasują richerieu'owe serwety. Tego mi było brak, a i druga połowa moja tęskniła za takim właśnie klimatem.


(inne wzory tapet- tapetuj.pl)


   Rety..późno już.. Idę po szklankę mleka. Wam zaś życzę spokojnej nocy.

♥️♥️

10 komentarzy:

  1. Śliczny Ci wyszedł salonik, przytulny i elegancki ☺ Pomimo mody na białe, którą też bardzo lubię, nigdy nie wyzbylam się zabytkowych, ciemnych mebli, dobrze się wśród nich czuję na co dzień. Kolejne zdjęcia z Twojego odświeżonego mieszkanka obejrze z przyjemnością ☺ Kto wie, może Twój post pomoże mi zmobilizować się do położenia tapety czekającej od dwóch lat ... Ale w łazience 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie biorę udział w zabawie :) Tapety przecudnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Kasiu,
    wytropiłam Cię na Deccorii, gdzie jestem stałym bywalcem:)
    Pięknie mieszkasz... Moje klimaty...
    Pozdrawiam i życzę spełnienia marzeń :)
    EwaP

    OdpowiedzUsuń
  4. tapety maja cudne i do wygranie cuna też jest
    za jakiś czas bedę robiła remont pokoju i bardzo przydała by mi się taka piekna tapeta : )
    z miłą chęcią przygarnę :)zgłaszam się do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzien Dobry,

    trafiłam tu przypadkiem, ale bede czesciej zaglądac :) przecudnie tutaj....
    Bardzo chetnie wezmę udzial w konkursie ;)
    Gorąco pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. :)))) Też uwielbiam klimat w typie Saloniku Panny Marple ;) Tapet zawsze się bałam, a ostatnio chodzą mi często po głowie. W związku z tym z dziką radością wezmę udział w konkursie :D Monika Z.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też chcę wziąć udział w konkursie i przygarnąć nagrodę :) Jest śliczna, kobieca... Gdybym wygrała, to zrobię wreszcie remont pokoiku, w którym pracuję nad swoimi reportażami :)

    Pozdrawiam serdecznie! Alicja G.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam , Chętnie zaglądam tutaj, podpatruję, inspiruję się:) Tapeta przepiękna, chętnie wezme udział w konkursie. Pozdrawiam Jola K

    OdpowiedzUsuń
  9. konkursy mnie ostatnio nie lubią ale co mi tam, spróbuję ;) Ty poszłaś w kolory i przyciemnienie a ja po 10latach idę w jasne pastele po swoich czerwieniach także kurcze taka tapeta, byłaby wisienką na torcie mojego salonu , planowałam jakieś róże na błękicie sobie strzelić ale biała tapeta z wytłoczeniami do pudrowego różu też podpasuje :) to biorę udział :) Ula Kalbarczyk

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu kocham Twoje wnętrza i poczucie piękna :) :* Z chęcią biorę udział Marcelina W.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij