13 marca 2013

Przygotowania do...

   Dziękuję Wam dziewczyny za miłe słowa, odwiedziny. Wybaczcie, że sama rzadko komentuję, ale jest to spowodowane trudnościami technicznymi..i moim - niestety - brakiem czasu i cierpliwości..

   Powoli przygotowuję się do świąt.
Ciężko mi trochę, bo się pochorowałam.. Wczoraj odbyłam wizytę u okulisty. Okazało się, że mam zapalenie powiek:/ Nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje...
Siedzę więc w domu i maluję.
Już jutro wstępne fotorelacje z pierwszymi zawieszkami wielkanocnymi. W planach mam jeszcze wykonanie kilku jajeczek reliefowych..

   Myślałam o tym, by na prośbę Kaliny pokazać jak maluję krzesełko, krok po kroku. Wpadło mi akurat zamówienie, więc w przyszłym tygodniu pokażę co nieco.

   Co do ozdób Wielkanocnych.. Tegoroczne święta będą u mnie kolorowe..ale z przewagą ozdób w ciemnym wydaniu - zdaje się, że inspiruje mnie nieustająca zima..;)

   U mnie w domu z powrotem zimowo. Całymi dniami palą się świece, a ja chętnie sięgam do przetworów z jabłek z cynamonem..  Poniżej ukochany fotel (tym razem - och, w końcu!) nie zajęty przez Teodorę. Na stoliku obrus, który otrzymałam w prezencie od klientki..strasznie miłe!



Kawa zaparzona, zabieram się do pracy..

Pozdrawiam ciepluchno!!
;)

12 komentarzy:

  1. Bardzo nastrojowe wnętrza. Już siebie widzę w tym fotelu z filiżanką gorącej kawy albo czekolady.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A obrus przepiękny. Klimat domu do pozazdroszczenia. To wielka sztuka stworzyć swoje jedyne, niepowtarzalne miejsce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze u Ciebie pięknie, nastrojowo.. Ja jestem w pracy, wystroju nie mam, co komentować, a na pewno to nie to wnętrze w którym człowiek czuje się dobrze;P ;P Tym bardziej więc miło oglądać takie ciepłe miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia, zapalenie powieki to jest maskara! ja współczuje miałam to ostatnio i byłam w szoku, że na powiece może sie zrobić takie świnstwo:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, zdrówka!!! Cudowny klimat stworzyłaś, taki jak uwielbiam:),

    OdpowiedzUsuń
  6. wracaj szybko do zdrowia !!!
    miałam zapalenie powiek kilka lat temu w święta Bożego Narodzenia - to była masakra;///
    Zdjęcia cudne !!!
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie tu, aż czuję zapach tych świec i cynamonu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu-zdrówka!
    A mebelki masz piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. zdrowiej nam szybciorem...

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj, Kasiu! Jak miło ( przypuszczam) - na żywo - posiedzieć przy kawce u Ciebie..... Rozmowa, klimat,ciepły, ciemny odcień mebli, dodatki, muzyka w tle, która już zawsze będzie kojarzyła mi się z wieczornym czytaniem archiwum Twojego bloga.
    A co w planach odnośnie remontu zakupionego domu; więcej zdjęć domu, okolic, please...
    Pozdrawiam Cię, Sara

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tu bajecznie, ciemne meble które kocham!!!!!! Będę do Ciebie zaglądać na wirtualne pogaduchy ;)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny mojej krainy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij