9 grudnia 2009


W trakcie...
Na razie jestem bardzo zajęta i nie mam czasu, by polakierować krzesełka, ale bardzo się cieszę, że udało mi się już je przetrzeć. Ależ było roboty!! Są z jakiegoś twardego drewna i ledwie starłam powłoki... A w domu jaki bałagan... :/ Chyba z miesiąc będę meble szorować... ;/
Ostatnio miałam imieniny i dostałam od mojej babci pieniążki w prezencie. Postanowiłam, że kupię sobie coś, co będzie pamiątką. Miały to być kolczyki... ale Kasia nie byłaby Kasią, gdyby nie kupiła czegoś do mieszkanka :D I kupiłam pojemniczek na biurko w AlmiDecor. Pojemniczek na biurko, którego NADAL nie mam...hmm ;)








2 komentarze:

  1. Ładne to! a krzesełko zapowiada się interesująco :) czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czekam z niecierpliwością na efekty i 3mam kciuki, zapowiada się interesująco!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij