9 września 2020

Tematyka pogadanek

 Moi drodzy,

aktualizuję wpis ze względu na Wasz odzew - na Waszą prośbę przedstawię kilka propozycji, nad którymi chciałabym się pochylić w naszych "Pogadankach". Wybaczcie brak wcześniejszego tekstu z posta - myślę jednak, że kto miał przeczytać, to przeczytał ;)


Kochane moje i kochani moi, oto moje propozycje tematyczne:

1. Pogadanki o wnętrzach

- ja urządzić małe wnętrze

- style w aranżacji wnętrz

- podążanie za trendami - dobre, czy niekoniecznie

- jak dobrze kupować na targach staroci

- ocieplanie wnętrz

- tworzenie klimatu w mieszkaniu/domu

- gusta i guściki, czyli o gustach się dyskutuje


2. Tematyka różna

- hejt w internecie

- jak blogować i się nie "wypalić"

- kontakt z czytelnikami/ widzami

- co pozytywnego wynikło z prowadzenia przeze mnie bloga

- konstruktywna krytyka - czym jest naprawdę

- wiarygodność - cecha istotna przy podejmowaniu się blogowania/vlogowania


3. Pogadanki z pedagogiem

- o wychowaniu w ogóle

- o stosowaniu zasad w domu

- o "etapach" w rozwoju dziecka

- "nie ma ideałów" - czyli jak nie dać się zwariować i nie ulec modzie na "dziecko idealne"

- o tym, jak ważne są rozmowy 

- konsekwencja w wychowaniu

- jednomyślność rodziców w wychowaniu

- małe dziecko mały kłopot?


To tak tytułem wstępu. Pomysłów mam wiele, ale przedstawiłam małą "zajawkę" - jeśli macie jeszcze jakieś tematy, obszary, o których Waszym zdaniem warto pogadać, piszcie :)


PS Dziękuję za maile. 

:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij