26 stycznia 2023

Żeby nie było :)

     Kochani, żyję. Żeby nie było ;) 

Póki co nie mam co wrzucić, bo budowa stanęła na zimę, a w środku domku nie ma co robić, bo dach jeszcze nie zakryty.

Postanowiłam się do Was odezwać, bo widzę, że wciąż tu zaglądacie. Ba, odwiedziny mamy w tysiącach odsłon, co mnie OGROMNIE zaskakuje i jeszcze bardziej cieszy :)


    Ze stałymi postami wrócę wkrótce, gdy zima odpuści i zaczniemy ponownie prace na wsi.

A co obecnie u mnie..? Cóż... Moja córka dziś idzie na Studniówkę. Tak :) Ważny dzień.

Mnie zajmuje praca, remontowanie mieszkania w mieście i zwyczajne, dziewczyńskie sprawy ;)


Piszcie proszę, jeśli macie ochotę. 

Pamiętajcie, że mam włączoną moderację komentarzy (zasypują mnie oferty biur nieruchomości, a że cenię sobie uczciwą współpracę, nie pozwalam na wrzucanie mi tu wszystkiego).

Zapraszam Was też do kontaktu mailowego.


Ściskam Was mocno!!

K.

2 komentarze:

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij