20 stycznia 2020

Co tam ostatnio.. - obrazy

   Przerwy świąteczne etc. to idealny czas do nadrabiania zaległości.
Udało mi się wreszcie ukończyć obraz "Las" (technika: olej na płótnie). Zastanawiam się nad jego oprawieniem. Malowany jest na grubym podobraziu, więc i bez ramy póki co wygląda fajnie.







Również w czasie przerwy świątecznej namalowałam "Roztopy". Obraz prezentuje iście polską zimę, czyli ni-zimę-ni-jesień ;)
Technika - olej. Malowany na starym drukowanym obrazie. Średnio go lubię, bo to taki tam bohomazek, któremu nie poświęciłam zbyt wiele czasu, ale...






A tu coś " z innej beczki" - obrazek/upominek na zamówienie. Malowany akrylem.
Gdybyście chcieli zamówić coś podobnego, z dedykacją imienną, zapraszam do kontaktu ;)





Miłego dnia Wam życzę :))

2 komentarze:

  1. te pejzaże mi sie podobają...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie te roztopy sie baaaardzo podobaja... How much, jesli jest na sprzedaz? 😘

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij