24 grudnia 2015

Przedświąteczne przygody

   Witajcie w tym pięknym dniu!!
Czytacie mnie już długo, więc wiecie, że gdy u mnie się dzieje, to na całego ;)
Ostatni czas dał mi niezłą szkołę życia. Mam nadzieję, że wszelkie życiowe zmiany wyjdą mi tylko na dobre...
Weekend spędziłam w rozjazdach. Sprzedawałam swoje rękodzieło na jarmarkach w pobliżu gór. Poznałam znów wspaniałych ludzi i spędziłam czas w miłej atmosferze. Nie obyło się jednak bez przygód. Mój samochód i ja jakoś tak.. nie możemy się dogadać. Co wsiądę, to jakaś awaria... Jak nie odlecą drzwi, to coś tam pęknie.... Tym razem wysiadł mi silnik. Rozkraczyłam się na środku drogi, płacząc jak dziecko... Na szczęście mogłam liczyć na pomoc wspaniałych ludzi, przyjaciół.
   Spędziłam poza domem więcej czasu niż planowałam, dlatego ciężko mi było zdążyć z przygotowaniem świąt. Ale udało się. Barszczyk pachnie obłędnie, a na balkonowym stoliku stoją miski pełne smakołyków.
Te święta nie będą należały do najłatwiejszych... Mam jednak nadzieję, że klimat stworzony w domu umili mi ten czas... :)



Kochani, życzę Wam, by ten piękny, magiczny czas upłynął Wam w radosnej atmosferze,
pełnej miłości i uśmiechu.
Wesołych Świąt!!
:)


















26 komentarzy:

  1. Piękne świece, zastawa stołowa, to wszystko tworzy klimat świąt. Życzę udanego świętowania !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasieńko, cudnych i wspaniałych Świąt:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu życzę Tobie, Twojej Córeczce i Najbliższym radości, pogody ducha, miłości, Błogosławieństwa Dzieciątka Jezus na każdy dzień, aby wszystko w Twoim życiu ułożyło się szczęśliwie, aby zawsze otaczali Cię wspaniali, dobrzy, wyjątkowi ludzie. Pozdrawiam Cię bardzo, bardzo serdecznie:) Agnieszka G.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia:)
    pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję Kasiu, że mimo zmian o których piszesz święta mijają Ci spokojnie i po prostu dobrze, czego życzę Ci z całego serca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko..trzymam się..a przynajmniej staram się ;) Ściskam mocno

      Usuń
  8. Życzę zdrowia, spełnienia wszystkich marzeń,
    przychylności całego wszechświata,
    siły i czystego ognia w sercu,
    co zapali wszystko wokół Ciebie szczęściem i radością.
    Niech wszystko czego się dotkniesz,
    stanie się pomocne w spełnianiu marzeń
    a każda najdrobniejsza nawet czynność przybliża Cię
    do bycia najszczęśliwszą i najbardziej
    uśmiechniętą osobą spośród wszystkich ludzi... ...
    życzę rodzinnego, przyjacielskiego ciepła...na każdy dzień!

    OdpowiedzUsuń
  9. Spokoju , wytchnienia , zdrowia ,szczęścia i miłości . Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu,życzę Tobie i całej Twojej rodzinie zdrowych, spokojnych, ciepłych Świat Bożego Narodzenia i samych dobrych dni w Nowym Roku - Wanda 

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia pogody ducha i spełnienia marzeń

    OdpowiedzUsuń
  12. Radosnego świętowania w gronie najbliższych! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  13. Radosnego świętowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niech magia Świąt przesłoni to co najgorsze w życiu....
    Niech trwa jak najdłużej.....
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Wam wszystkim za piękne życzenia.
    Choć u mnie nienajweselej, staram się myśleć pozytywnie..
    Ściskam Was mocno i dziękuję za pamięć!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczny wystrój:)
    radosnych ŚWIĄT:)i szczęścia w NR 2016;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały nastrój tworzysz w swoim "Rustykalnym"... jestem pod wrażeniem. Samochód penie już naprawiony, a wspaniali ludzie już na dobre zagoszczą w Twoim życiu. Może nic nie dzieje się bez przyczyny, choć w takich sytuacjach też mi ręce opadają :-) Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję:)
      Samochód..czy..że się wyrażę jak pewien pan "Królowa Lawet", kwitnie nadal u mechanika. A że nic się nie dzieje bez przyczyny..to wiem:) Myślę, że to też było po coś ;)
      Pozdrawiam Cię ciepło Aniu

      Usuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij