31 sierpnia 2017

Dom ciepło ubrany

   Zwariowałam - ktoś by powiedział. W domu remontowy rozgardiasz, a ja wzięłam się za dekorowanie dziennego. Ubieram okna, dekoruję kąty. To dlatego, że bardzo tęskno mi do piękna i poczucia estetycznego spokoju ;)

Dziś będzie o nowych zasłonach, czyli o elemencie, który nadaje wnętrzu charakteru i domowego ciepła.

   Kiedy rok temu rozpoczynaliśmy remont, pomyślałam, że zrezygnuję z dekoracji okien, ot, dla zdrowotności. Jestem alergikiem. W ciągu roku przekonałam się jednak, że nie ma różnicy w stopniu odczuwania objawów alergii gdy mam w domu więcej czy mniej tekstyliów. Dlatego nie ma potrzeby, by z nich rezygnować. Ponadto zatęskniłam za ciepłem, które wprowadzają do wnętrz ciężkie zasłony. Dlatego zdecydowałam się ubrać nasze okna. Chcę, by było tu bardzo przytulnie.
   Zaczęliśmy od powieszenia szyn. Następnie zamówiliśmy sztukaterię i we dwójkę z mężem wykonaliśmy maskownicę przysufitową. Później zamówiłam zasłony.
   Klientką Dekorii jestem od lat. Pierwsze poszewki na poduszki zamawiałam kiedy firma "startowała". Jakość ich wykonania mnie zachwyciła. Od tamtej pory jestem stałą klientką i co jakiś czas coś zamawiam. Nigdy się nie zawiodłam. Kiedy więc przyszło mi znaleźć nowe zasłony, znów postawiłam na Dekorię. Poprosiłam jedynie konsultantkę o pomoc w doborze tkaniny. Wspomniałam, że chciałabym, by tkanina na zasłony była dość ciężka, mięsista i by pomogła mi wykreować przytulny pokój w angielskim stylu. Doradzono mi uszycie zasłon z tkaniny Cotton Panama, w kolorze starej bieli. I to był strzał w dziesiątkę. Tkanina ma piękny, kremowy kolor i spełnia wszystkie moje oczekiwania. Nadała wnętrzu zupełnie nowe oblicze. Sama pewnie wybrałabym inną tkaninę, dlatego jestem wdzięczna za pomoc i myślę, że konsultanci Dekorii mają znakomity gust ;)
Paczka z zasłonami była bardzo, bardzo ciężka, co odebrałam za dobry znak :))) Zamówienie jak zwykle na najwyższym poziomie. Zasłony pięknie odszyte, z załączoną instrukcją prania, wyprasowane "na blachę" - wystarczy tylko powiesić. BARDZO LUBIĘ :))))















  













   Reszta mojego mieszkania jeszcze remontowo straszy, ale dzienny nabrał już takiego smaczku, że aż się chce..!! :)

W kolejnym poście słów kilka o tym, co obecnie na tapecie ;) Do zobaczenia!! :)))
 

36 komentarzy:

  1. Całość prezentuje się pięknie, ale te krzesła mi niestety tu nie pasują...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ładnie, u mnie też okna okolone są cokołami a za nimi zasłony i rolety rzymskie. Światła pięknie rozpraszają cienie, ten sam pomysł mam w łazience za firankami, brakuje mi jeszcze zasłon. Podobnymi drogami chodzą nasze myśli remontowe, tylko u Ciebie jaśniutko a u mnie raczej w mocnych nasyconych kolorach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejejejjjjj pięknie :) Ja mocne kolory zastosuję kiedyś na wsi. Tu w mieszkaniu mam dość mało miejsca..dlatego zatęskniłam za jasnymi barwami. Ściskam!!

      Usuń
  3. Tkanina rzeczywiście prezentuje się wytwórnię. Kolor jest idealny. Całość wygląda uroczo.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasieńko, normalnie mnie zatkało. Twój dzienny jest tak elegancki, tak przytulny, a zasłony i ten ich kolor wprowadziły ciepło. Pięknie mieszkasz. Życzę Ci wytrwałości w pracach remontowych. Uściski:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Moniśku :)))) Jeszcze drobny szlif i będzie tak jak planowałam ;) Pocieszam się tym efektem..bo gdy patrzę na resztę mieszkania....brrrrr........... ;)

      Usuń
  5. Beautiful and very elegant. Love this style.
    All my best and happy days
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elisabeth, bardzo mi miło :) Uściski przesyłam!!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. :) Lampa niestety musi wrócić do domku na wsi, bo jest za długa.. to chwilowe oświetlenie. Szkoda mi, ale nie mam wyjścia. Głowa męża ważniejsza ;)))

      Usuń
  7. Pieknie, przytulnie i elegancko😄 Sztukateria nadaje charakteru pokojowi. Wytrwałości w pracach remontowych życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mysiu, przyda się. Póki co mamy tu mały armagedon..a ja staram się trzymać fason i nie zwariować ;)

      Usuń
  8. no muszę przyznać,że wyszło genialnie :) tak elegancko i przytulnie jednocześnie :)) jak już będzie mi dane urządzać swoje salony to na pewno właśnie od dekorii się zwrócę po zasłony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto :) Ja na własnej skórze przekonałam się, że na dodatkach nie warto oszczędzać ;) Zresztą..na podstawie też.. o czym boleśnie przekonałam się zaczynając łazienkę..

      Usuń
  9. Dzięki dziewczyny :) Jeszcze lampę muszę zmienić, bo poprzednia poleciała do łazienki, a ta jest za długa - mąż przydzwonił już tyle razy, że pewnie jutro z hukiem poleci przez balkon ;))))

    OdpowiedzUsuń
  10. jest niesamowicie pieknie,elegancko!!!! kocham Twoj smak

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wnętrze urządzone z gustem i smakiem mam pytanko co to za panele też takie mnie interesują pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie pamiętam nazwy paneli, ale kupione były w Obi, na pewno łatwo będzie znaleźć ;)

      Usuń
  12. Pieknie... :-)
    gratuluje
    Czy sztukateria ma podswietlenie 'od srodka'????
    Pozdrawiam
    A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Tak, w sztukaterii jest ukryte ciepłe oświetlenie ledowe. Pomysł męża-elektryka. Światło włączane za pomocą pilota ;))

      Usuń
  13. Miodzio!!! cudnie!
    prosze mi powiedziec skad ta narzuta na sofie,czy to biel? Szukam podobnej.pozdrswiam!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Narzuta kupiona na wyprzedaży w English Home. Jest w kolorze jasnego beżu/kremu. Pozdrawiam również!!

      Usuń
  14. Znów inna tapeta? Ani za kasę, ani za prezenty nie chciałoby mi się mieszkać w ciągłym remoncie. Na bloga zagladam niestety coraz rzadziej, bo jest jedną wielką reklamą. Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm...szpileczka wbita ;) ale niepotrzebnie. Tapetę musiałam zmienić, bo nie starczyło mi poprzedniej na cały pokój, a mąż wyrzucił folię z numerem seryjnym i otrzymałam informację w sklepie, że nie dobiorę idealnie odcienia. Stąd zmiana - konieczna. A reklam nachalnych tu nie ma, więc nie rozumiem w czym problem :) Do zaglądania nie zmuszam. Jest tu i tak sporo fantastycznych czytelników, więc.. ;) Pozdrawiam!!

      Usuń
    2. Ręce opadają,jak mozna byc tak zawistnym?
      Kasienko pieknie urzadzilaś salon.Moje marzenie!!!!!! wszystko cudne!!!! pozdrawiam Cie serdecznie.

      Usuń
    3. Do "ewa" - gdzie zawisc w moim wpisie? Aktualnie urzadzam nowy dom i daleko mi do zawisci. Zagladalam, zeby podpatrzec to i owo, ale reklamy (mniej lub bardziej ukryte) skutecznie zniechecaja mnie do odwiedzin, do ktorych oczywiscie nikt mnie nie zmusza ;o)

      Usuń
    4. Hmm..k woli wyjaśnienia: wpis to nie reklama. W postach często polecam sprawdzone miejsca w sieci. Nikt mi za to nie płaci. Owszem, znalazły się tu dwa wpisy reklamowe, ale to zaledwie dwa na rok. To chyba nie przesada, prawda..? Odbieranie tego jako złe jest co najmniej niestosowne ;) Pozdrawiam

      Usuń
  15. Bardzo przyjemnie się robi, bo klasycznie dworkowo ;) Ale zdradź, proszę, co to za zasłony, bo szukam podobnych a nie chcę się rozczarować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zasłona z tkaniny Cotton Panama, kod 702-00. Tkanina ma ciepły, mocny kolor ecru. Dla pewności proponuję zamówić próbki tkanin - 10 sztuk Dekoria przesyła darmowo. Sama korzystałam niedawno, to bardzo ułatwia wybór :)

      Usuń
  16. jejku czy jak mogę walnąć prywatę? poszukuję jakiegoś namiaru na Joannę z bloga Kredens Babci Marianny. Tam już tak długo cisza, a może gdzieś na Facebooku coś publikują? Jej dom jest dla mnie wielką inspiracją i liczę, że wierni czytelnicy Rustykalnego podczytywali również Kredens.. 😊 przepraszam, że tutaj, ale chyba nie znam lepszego miejsca na takie pytanie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. whoah this weblog is fantastic i love reading yourr articles.
    Stay up the good work! You recognize, many persons are looking around for
    thos information, you can help them greatly.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij