11 sierpnia 2022

Chwila zwątpienia

     Witajcie, kochani.

Mamy już wycięte otwory pod okna od frontu. 




Kiedy wycięliśmy pierwsze, szwagier powiedział, że są za duże i że zajmą za dużo miejsca w tak małym domku, bo proporcje są nienajlepsze. Trochę racji miał, a ja zwątpiłam, czy dobrze zrobiłam, zamawiając tak duże okna (90x130cm). Jednak gdy się "opatrzyłam" z tym nowym frontem uznałam, że jest ok. A ze środka będzie widać więcej lasu. Spójrzcie jaki widok będę miała z kuchni.. 






... - ja go kocham!!!!!!!!!! :))

Okna już są gotowe, ale my jeszcze nie jesteśmy, by je montować. Prace się przeciągają, a komplikacje wymagają zastanawiania się nad dobrymi rozwiązaniami - ot, chociażby zbyt cienka ściana frontowa. Będziemy musieli ją wzmocnić.

Przesuwamy również drzwi wejściowe. Zależy nam, by front był symetryczny. Drzwi będą równo po środku między oknami. Po zamurowaniu części otworu drzwiowego okazało się, że jest on przesunięty o 6cm w jedną stronę. Pan domu postanowił to naprawić i ciął świeży mur, by wszystko było równiutkie.

Przez tę szczelinę musieliśmy się przeciskać przez cały dzień (w środku nadal znajduje się toaleta). Kiedy parzyłam kawę w szopie na tyłach działki, usłyszałam dziwne pojękiwania. Wyleciałam jak z procy, myśląc, że szwagier się chyba zatruł obiadem-gotowcem i gdzieś zwraca zawartość brzuchową. Okazało się jednak, że zdrowy jak ryba, ino utknął w dziurze na amen i trza było przepychać 😂






A ostrzegłam, żeby nie było...😜



Wesoło nam tu.
Tak domek wygląda w obecnej chwili.
Kolejnym krokiem będzie wylanie cementem powierzchni pomiędzy nadprożami. Później zamurujemy okno w ścianie z prawej strony i wytniemy otwór pod drzwi balkonowe po lewej. Długo biłam się z myślami gdzie zrobić werandę - uznałam w końcu, że chcę mieć wyjście na werandę z kuchni, a za werandą będą skrzynie z warzywkami i ziołami, żeby wszystko było po ręką. Nie wiem tylko jak zagospodarować przestrzeń po prawej stronie domu. Jest pusta, nie będzie z tamtej strony okna (będzie tylko duże okno u góry, na ścianie, w tym "trójkącie". I będzie komin na zewnątrz prawdopodobnie.





Tak wygląda to miejsce (dom jest po prawej)



Do zobaczenia niebawem!! ❤❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij