8 grudnia 2017

Ciepło, cieplej, przytulnie

   Święta zbliżają się szybciuchno...a mnie już ogarnął karminowo-biały szał... ;)
Mój kominek już stoi w pokoju, jednak jeszcze go nie pokażę, gdyż muszę odczarować kilka drobiazgów..ot, chociażby kontakty, które straszą zza jego obudowy.. ;) Czekam też na lustro, które wykonuje dla mnie fachowiec z Warszawy. A będzie to lustro bardzo, bardzo wyjątkowe.. ;)
Mam nadzieję, że będę się nim cieszyć w przyszłym tygodniu.

   Poczułam już święta... Powoli zabieramy się za porządki, planujemy, dekorujemy...
Wieczorną herbatę i poranną kawę popijamy w mikołajowych kubłach. Każdy z domowników ma swój własny-osobisty.
Kocham...........
✽❄✽









Nastrój świąteczny udzielił mi się na tyle, by sprawić sobie taką małą...hmm...babczyńską przyjemnostkę..;) :)



Dobrego dnia Kochani!!
♥♥

7 komentarzy:

  1. Drugie zdjęcie jest cudne. A Twoje paznokcie superaste:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki świąteczny, ciepły klimat :D Cudne migawki <3
    Pazurki pomysłowe, przyciągają wzrok :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To Święta zapowiadają się u Ciebie bardzo przytulnie 😊 Kubeczki śliczne , a pazurki cudowne ❤ Pozdrawiam 😉 Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia! A te pazurki! Och!

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas kubki też już wyciągnięte, dom prawie cały posprzatany, chyba czas na szykowanie wianka na drzwi i świątecznych dekoracji. Pozdrawia była sąsiadka z Oriona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia, magia, istna magia :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij