17 listopada 2017

Świąteczna rozdawajka - zapraszam :)







Moi drodzy,
tak jak zapowiedziałam, mam dla Was przedświąteczną niespodziankę :)
Wraz z firmą Uwalls, zajmującą się produkcją i sprzedażą fototapet na zamówienie, 
chcę Was zaprosić do udziału w Akcji Podarunkowej
w której do zdobycia będą 
kupony zniżkowe do zrealizowania w sklepie internetowym uwalls.pl 
o wartości 50zł każdy.
Do rozdania mamy aż 10 kuponów!! :)


Akcja trwa już od TERAZ do dnia 5 grudnia 2017r.
Od jutra co dwa dni będę publikować krótki wpis oflagowany powyższym banerem. 
Aby zdobyć kupon zniżkowy, wystarczy wpisać dowolny komentarz pod aktualnym (najnowszym) postem. Co dwa dni spośród osób komentujących będę losować jedną osobę, która otrzyma kupon.
O wylosowanych osobach będę informować na bieżąco w publikowanych postach (już dziś możecie pisać komentarze, a pierwsze losowanie odbędzie się jutro po godzinie 20:00; po wylosowaniu opublikuję wpis z informacją kto otrzymał kupon; po opublikowaniu jutrzejszego postu z tym ogłoszeniem, będzie można dalej komentować, a kolejne losowanie odbędzie się 20 listopada po 20:00..i tak dalej.. do 5 grudnia :) )



Osoba, która otrzyma kupon, będzie proszona o zgłoszenie się do mnie drogą mailową - wówczas prześlę kod zniżkowy, który można wykorzystać składając zamówienie w uwalls.pl (wpisuje się go w okienko "Twój kod promocyjny").

Zachęcam Was do udziału w naszej akcji. W uwalls.pl możecie zamówić piękną fototapetę dostosowaną do Waszych potrzeb i gustów. Znajdzie się też coś dla miłośników plakatów, grafik czy obrazów - można zamówić wybraną grafikę w mniejszym rozmiarze, włożyć ją w ramę i powiesić na ścianie bądź postawić na komodzie :)


* jedna osoba może zdobyć jeden kupon zniżkowy
* kupony ważne do 25 grudnia 2017r.


ZAPRASZAMY!!
★★




11 komentarzy:

  1. Ciekawa akcja, pozdrawiam Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł. Fototapeta przydałaby mi się w przedpokoju ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Szansa na ciekawy prezent. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie jestem w trakcie urządzania pokoju swoich nastoletnich synów także ciekawa grafika jak najbardziej by się przydała ;) Pozdrawiam Cię Kasiu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja spróbuję wziąć udział w zabawie :-)
    rewelacyjny pomysł z fototapetą :-) pozdrawiam jesiennie.Lusia

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja spróbuję wziąć udział w zabawie :-)
    rewelacyjny pomysł z fototapetą :-) pozdrawiam jesiennie.Lusia

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam niespodzianki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się jakaś nowa grafika...;)a nóż widelec;) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij