24 grudnia 2016

Świątecznie...

  
 Moi Drodzy,
z okazji Świąt Bożego Narodzenia chciałabym życzyć Wam
spełnienia najskrytszych marzeń, wielu inspiracji, szczęścia
oraz tego, aby zawsze otaczali Was szczerzy i dobrzy ludzie..
WESOŁYCH ŚWIĄT!! 
:)))






   Mój dom już ubrany na święta. Zdążyłam..uff... ;) Jeszcze trzy dni temu malowałam korytarz, tak więc istniała obawa, że nie zdążę :) Dziś jestem bardzo bardzo zajęta pichceniem, ale jutro przygotuję dla Was więcej pstryków z naszego nowego "M" ;)















   Biegnę pakować ostatnie prezenty,a Wam życzę dziś wspaniałych chwil..!! :))))

22 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego na święta dla Ciebie i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, jakie piękne kadry :)
    i także przesyłam Ci z serducha płynące życzenia
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych i rodzinnych Świąt 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Magicznych Świąt Bożego Narodzenia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jej ! A , co się tutaj stało ? Wnętrze mimo , że małe było niezwykle klimatyczne i piękne , a teraz wszystko na biało ? To już nie rustykalny dom , nie ten dom, szkoda. Przepraszam , jestem strasznie zasmucona zmianami. Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stał się remont, ot co ;) Nie jest całkiem biało, bo biel jest przełamana, co zresztą widać.. Ja tam smutna nie jestem Alicjo - jest tu pięknie i klimatycznie, pomimo sporej ilości bieli. Tak jak pisałam, typowo rustykalny styl wprowadzę w domku pod lasem. A mieć dwa jednakowe domy - no niekoniecznie...;) Nam tu baaardzo dobrze, a to chyba najważniejsze - czuć się swojo w swoim domu :)) Pozdrawiam!!

      Usuń
  6. W domku masz magicznie : ) a dla serca życzę poczucia szczęścia i Miłości : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Magicznych, radosnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś :))) Przepraszam, że nie tak osobiście, ale nie zdążyłam... W sumie ledwie zdążyłam na Wigilię :D Moje życie to jedno wielkie wariactwo :))) Całus!!

      Usuń
  8. Pozdrawiam świątecznie - piękne wnętrze :)
    Mamy wspólnego znajomego i tak zajrzałam tutaj. A skoro zajrzałam to zostawiam pozdrowienia. Piękna nuta muzyczna.
    Na pewno jeszcze zajrzę do Ciebie, wiele dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, Święta dobiegają końca więc życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) Jestem zachwycona zmianą w Twoim mieszkaniu !!! Doskonale Cie rozumiem, że chciało Ci się zmian :) jest jasno, pięknie i tak świeżo :) a co masz na podłodze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasieńko :) Na podłodze w pokoju mam panele, a do kuchni dobrałam bardzo podobne płytki w formie paneli. Uściski ślę!!

      Usuń
  10. Przemiana niesamowita.Piękne wnetrza stworzyłas.Ogromny pozytyw.Zaglądająca na strony Alicja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij