12 grudnia 2016

Słów kilka..

   Kochane moje Czytelniczki..
Wpadam na chwilkę, bo dzieje się u mnie baaardzo dużo, ale o tym napiszę Wam za chwilkę ;) Chciałam Wam tylko napisać, że bardzo, ale to bardzo Wam dziękuję za Wasze wizyty, komentarze, ciepłe słowa pod adresem moich poczynań... Dzięki Wam się uśmiecham, dzięki Wam mi się chce :)
Cieszę się też ogromnie, że moje aranżacje, metamorfozy i Wam się podobają.
Jestem obecnie w trakcie ubierania domu na święta. Jak co roku mam tyły :) ale zaczynam się już do tego przyzwyczajać ;) Uspokaja mnie jedynie fakt, że wiem, że i tak dam radę i ze wszystkim zdążę. Już niedługo podzielę się z Wami efektami dekoracyjnych prac.
Teraz uciekam do obowiązków a Wam jeszcze raz dziękuję, do zobaczenia!! :))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij