5 października 2016

Skrzynia po renowacji

   Jakiś czas temu otrzymałam zlecenie - renowację i obróbkę artystyczną starej skrzyni. Mebel miał stanąć w pokoju dziewczęcym i być wykonany w kolorystyce szarości oraz brudnego różu - to dwie wytyczne, które otrzymałam. Resztę pozostawiono mojej wyobraźni. Strasznie lubię takie zlecenia ;)

Skrzynia wymagała zerwania starych, skórzanych pasów, usunięcia zardzewiałych nitów, szpachlowania dziur i ubytków, przeszlifowania, malowania i zabezpieczenia. Pracy było sporo, ale najważniejsze, że moja mini-klientka jest zadowolona ;)

Przed:



 Po:








Uwaga - w kolejnym poście pierwsze pstryki kuchni po metamorfozie. Zaglądajcie :))

7 komentarzy:

  1. Jak byłam panienką marzyłam o skrzyni posagowej : ) Piękna przemiana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo, przepiękna nie spodziewałam się, że tak będzie to wyglądało. Wielkie Łał:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu toż to prawdziwe cudo! Pięknie ją zrobiłaś! Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no.... pięknie. Bardzo romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem! Jest piękna!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij