21 kwietnia 2016

Przygotowania, wyprzedaże i malunki

   Witajcie kochani!!
W poniedziałek startuję z remontem. Zaczynam od podłóg. Wybrałam łamaną biel. Podobają mi się jednolite, ale z uwagi na fakt, że lubię, gdy jest nie tylko ładnie, ale i funkcjonalnie, podłoga będzie miała wyraźną fakturę drewna.
W pokojach będę kładła panele. W korytarzu i kuchni - kafle. Chcę, by jedne i drugie były maksymalnie spójne kolorystycznie. Dzięki temu optycznie powiększę powierzchnię mieszkania.
   Co do kuchni.. Małgosiu, dzięki za radę. Rozejrzę się za farbą, którą mi polecasz. I raczej wybiorę łamaną biel, w ciepłym odcieniu.
Na pewno będę rozjaśniać co się da. Znudziły mnie już ciemne kolory. I jakoś tak przestały mi się podobać przecierane meble. Nie wiem, czy to nowy trend.. ale coraz bardziej przemawiają do mnie meble jednolite, w połysku. Również te stylowe. Cóż, czas pokaże na co się zdecyduję..

   Póki co przygotowuję się do remontu. Wyprzedaję niektóre rzeczy przy okazji, co by się nieco odgruzować ;) Sprzedaję białą szafkę-barek, grafikę na ścianę, porcelanę, tekstylia, stół... Jeśli któraś z Was jest zainteresowana, zapraszam do kontaktu mailowego.
   Oprócz robienia porządków, przygotowuję się na tegoroczne Święto Bzów i na kiermasz. Maluję Janioły, skrzynki, szkatułki etc. Codziennie powstaje coś nowego.. Dziś na przykład zmalował się Janioł w stylu boho ;)
   Dziękuję Wam za odwiedziny. Zaglądajcie. Postaram się w miarę możliwości nie utonąć w bajzlu remontowym i dzielić się z Wami efektami ;)


 A oto co ostatnio udało mi się zmalować...










Miłego zbliżającego się weekendu!!

10 komentarzy:

  1. KASIU, piękności!!!ALEŻ Ty masz talent:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne Janioły. Ten w stylu boho - świetny. Piękne prace.
    Życzę dużo cierpliwości podczas remontu i wyczekiwanego efektu prac:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, tak szczerze, to zazdroszczę Ci tego remontu, bo można wtedy wszystko zmienić. Janioły jak zwykle piękne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są te Twoje prace, bajeczne. Poproszę o jakiś link do tego co sprzedajesz:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne,podziwiam....kradną serce.

    OdpowiedzUsuń
  6. zmalowałaś najparwdziwsze cudeńka! ANielica w kwiecistej spódniczce jest wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny blog!!! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam tez do mnie
    http://artjonka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te malunki :) I bardzo oryginalne. Może napisałabyś post ze wszystkim co sprzedajesz? Na pewno by wielu czytelniczkom ułatwiło zastanowienie się nad zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne malunki co jeden to ładniejszy zapraszam w moje skromne progi http://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczne prace - ja mam zupełnie inny styl, ale niczego nigdy nie odrzucam, staram się na każdą pracę spojrzeć z różnej perspektywy, a twoja mi się podoba niesłychanie!!! twórz dalej :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij