wtorek, 25 sierpnia 2015

Piękno niejedno ma imię

    Nie tylko przedmioty materialne są piękne.
Piękne są chwile. Wspomnienia, czyjś uśmiech, gest, spojrzenie, dobroć, wrażliwość, ciepłe usposobienie.
Za każdym razem gdy poznaję kogoś o pięknej duszy, chłonę to, co najlepsze. Mam ostatnio szczęście poznawać dobrych, fantastycznych ludzi, za co dziękuję moim aniołkom każdego dnia...

   Jeśli już o pięknie mowa, nie sposób nie pokazać mojej jakże uroczej ceramicznej cudowności - róży w kolorze soczystej, malinowej czerwieni, mojej ulubionej zresztą:) Cudo przywiezione z bolesławieckich wojaży skradło moje serce i teraz zdobi stół, ciesząc moje oczy za każdym spojrzeniem.... :)))









   Uwielbiam naturę. 
Kiedy byłam na Mazurach, miałam okazję podziwiać wspaniałą pełnię księżyca. Żeby dopełnić wrażeń wizualnych na obserwację udałam się nad staw, nad którym unosiły się mgły.
Wdreptałam tam w (o rany...jak dobrze, że je zabrałam!!) kaloszach, choć...i tak zmokłam, gdyż trawa i chaszcze rozmaite sięgały mi do pasa;) I stałam tak w ciszy..do czasu..gdy o mało nie zeszłam na zawał. Coś przemknęło przez trawę w pobliżu mnie. Poświeciłam latarką - żywej duszy!! Kiedy znów coś zatarabaniło i zamlaskało, okazało się, że to psiak sąsiadów... Mała..o ile dobrze pamiętam. Mała moi drodzy sięgała mi również do pasa... ;)) 

W ciszy podziwiałam widoki. Jaśniejące w blasku księżyca niebo, iskierki odbijające się w tafli lekko falującej wody. I cichuteńko wypowiadałam życzenia. Nie wiem...czy ten..tam na górze słyszał......ale zdaje się, że jedno się już..spełniło......... ;))))




24 komentarze:

  1. Róża ...prawdziwe dzieło małej sztuki...i nie zwiędnie.....
    Spokój można znaleźć tak naprawdę tylko obcując z naturą, bo ją stworzył Bóg....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nie zwiędnie, nie przeminie... zatrzyma wspomnienia na zawsze.. :))
      Pozdrawiam ciepło..

      Usuń
  2. piekne momenty , i cudna róża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) różyczka przypomina mi o moim szczęściu... :)

      Usuń
  3. :-)
    Uśmiech zamiast komentarza...
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Róża boska! Niech szczęście Ci niesie:-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham takie widoki ale sama pewnie bałabym się zapuszczać nad staw w nocy, podziwiam Cię, ale jak widać warto było! A róże ceramiczne tak mi się spodobały, że sama zrobiłam sobie kilka i zaraz będą zdobić wianek :), pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorciu.... ja się boję tylko ludzi... złych ludzi, którzy krzywdzą... Nie straszna mi noc, pusta przestrzeń...natura.. ;)
      Nieźle Cię zmotywowałam;))))))))))))) Pochwal się efektem wiankowej pracy:)))

      Usuń
  6. Róża prześliczna. Ja będąc w roku ubiegłym w Bolesławcu kupiłam sobie ceramiczne maki. Śliczne codziennie cieszą moje oczy. Różyczek nie widziałam.Gdyby były na pewno nie przeszłabym obojętnie. Dla takiego widoku warto było się trudzić. Ja też tak mam:):):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam maki.... boskie!!!!! :))))
      Ściskam mocno!!

      Usuń
  7. O tak... Mazury są piękne. Wiem, bo kiedyś tam mieszkałam.... Ja też nie boję się ciemnej nocy, tylko ludzi o ciemnych duszach...

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna róża:) Wspaniała pamiątka miłych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak... najwspanialsza... :)
      Pozdrawiam ciepło!!

      Usuń
  9. Kasiu, zgadzam się z Tobą, że najczęściej pamiętamy to co "niematerialne".. Czułe spojrzenie, ciepły dotyk, miłe, szczerze wypowiedziane słowa.. Pamiętamy to długo, jeśli nie na zawsze.. Bardzo brakuje mi w dzisiejszym zabieganym świecie osób, które potrafią obdarować innych swoją uwagą, dobrym słowem.. A może nie mam szczęścia takich spotykać..Róża śliczna, ja Kasiu uwielbiam kwiatowe wzory, pod każdą postacią, zainspirowana Tobą również kupiłam niedawno na allegro prześliczną kwiatową tapetę, którą chciałbym ozdobić sypialnię:) Pozdrawiam Cię Kasiu najserdeczniej!:) Agnieszka G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko.... uwierz mi, ja jeszcze do niedawna otaczałam się ludźmi z negatywną energią. Próbowałam im się przypodobać,zdobyć uwagę, choć widziałam niechęć z ich strony. Skończyłam z tym. Grono znajomych się zmniejszyło, za to nabrało ogromnej wartości:) Teraz spotykam na swej drodze naprawdę fantastycznych ludzi, prawdziwe pokrewne dusze. A tych którzy tylko zazdroszczą bądź robią złośliwości unikam jak ognia;) I Tobie życzę wspaniałych osób na życiowej drodze kochaniutka moja:)))))))))))
      A co do tapety, strasznie się cieszę, że tak Cię zainspirowałam:) Pochwal się efektami, daj znać!!

      Usuń
  10. Bardzo ładna róża, ale sądzę, że dużo lepiej wyglądałaby w towarzystwie kilku innych w jakimś ładnym białym wazonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą:) Jednak na chwilę obecną nie mam żadnego wąskiego wazonu. Może wkrótce uda mi się coś znaleźć na starociach... Co do ilości - niewykluczone, że moja kolekcja się powiększy;))))

      Usuń
  11. Mała mnie już nie raz tak załatwiła :) ona myśli że jest tycia i zgrabniutka a to istny słoń w składzie porcelany o karmelowym rozbrajającym spojrzeniu :) Pozdrowienia i uściski z mazur.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhahaha ;)) No tak... wcale się nie dziwię;)
      Agnieszko.. robię prawko (idzie mi całkiem nieźle...to znaczy..jeszcze żadnego przechodnia nie potrąciłam), tak więc na wiosnę jestem u Ciebie na naukach;))))
      PS. Wyobrażam sobie, jak teraz u Was pięknie...aż mnie ściska............... ;)))) Buziaki!!!

      Usuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij