8 sierpnia 2015

Kolorowo i upalnie

   Witajcie kochani.
Ależ dziś upalnie....!!! Jakie macie plany na dzisiejsze popołudnie?
Ja wraz z Julką wybieram się na babskie spotkanko w uroczym ogrodzie Gosi, mojej koleżanki z LO. Pogrillujemy, pośmiejemy się, popluskamy w basenie... może znów coś wspólnie upichcimy;)
W tej świętej trójcy (moi, Anita i Gośka) świetnie spędza się czas;) Przyda mi się mały reset po ostatnich baaardzo zapracowanych dniach...

   Od wczoraj oswajam się z nową zabawką;) Wreszcie przyszedł mój nowy sprzęt. Przepaść między nowym aparatem, obiektywami... a moją starą alfą jest...hmm... pokaźna;) Wertuję więc instrukcję, przeglądam fora... i sama próbuję swoich sił. Już widzę, że z moim nowym przedłużeniem ręki polubimy się baaaaardzo mocno;)) Oto efekty pierwszych poczynań...






   Gosi dziś wiozę świeżutki wianek. Miał być kolorowy, wiosenny. Mam nadzieję, że się spodoba... ;)







Podczas ostatniej wizyty zostałyśmy z Anitą obdarowane cudaśnymi miniaturkami bolesławieckimi. Moja zdobi kuchenną półkę. Śmiałam się, że chyba założę nań sznurek i będę nosić jako wisior;))





  A Wy..? Jak spędzicie dzisiejszy dzień? Co planujecie?


Wysyłam w Waszą stronę dużą garść pozytywnej energii:))))))))))





3 komentarze:

  1. Kasiu, piękne zdjęcia:) Aparat bardzo ważny ale talent jeszcze bardziej, a tego Ci nie brakuje:) Przepiękny wianek!:) Ja ostatnio zrobiłam kilka, w różnych kolorach ze ścinków tkaniny, wyszły bardzo ładnie, według mojej córci;) Bardzo lubię takie twórcze spędzanie wolnego czasu, daje mi to radość..Miłego, dziewczyńskiego spotkania Kasiu!:))Pozdrawiam serdecznie:) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wianek :) chętnie bym zobaczyła zdjęcie w całości :) A to ostatnie zdjęcie.... Bez w wazonie... coś przeeeeecudownego! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urzekający wianek! Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij