18 października 2014

Po prostu... niedzielnie

Witajcie niedzielnie:)
Zapraszam Was do przeczytania nowego posta w kategorii Dziecko:)

Bardzo Wam dziękuję za tak pozytywne komentarze dotyczące moich kwiatowych dyń:)
Kilka sztuk już zdobi parapety merykowej kawiarni:)))

Dziś odpoczywam po baaardzo zabieganym tygodniu. N dworze pięknie świeci słońce, a na mój balkon co chwilę zagląda cudny, zielonobrzuszny ptaszek:) Mam nadzieję, że i u Was dziś jest tak pięknie...







Życzę Wam miłej niedzieli!!
:)

9 komentarzy:

  1. Milej niedzieli dla Ciebie :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też pięknie za oknem. Pozdrawiam i miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas w Wielkopolsce też dziś cudnie słoneczna pogoda : ). Właśnie wróciliśmy z lasu,gdzie moja córka robiła sesję zdjęciową na swojego "końskiego" bloga : ). Przy okazji,mimochodem nie obyło się bez małego grzybobrania : ). Post w kategorii "dziecko"bardzo ciekawy i mam wrażenie jakbyś pisała i o moim dziecięciu ; ). Ja czasami zastanawiam się,czy to jeszcze wrażliwość,czy już dokumentna naiwność? Pozdrawiam cieplutko : ).

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj pięknie i u nas. Ja dziś leśnym stworem byłam, ale uwielbiam to, zwłaszcza, gdy jesień taka cudna. Piękne aranżacje Kasiu :-) Ściskam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne aranżacje :) Uwielbiam kwiaty, zwłaszcza gdy na dworze coraz chłodniej i bliżej nam do okresu grzejnego niżeli do kwitnącej wiosny. Ja już dziś włączyłam ogrzewanie w swoim domu, więc widok Twojego niedzielnego popołudnia jest dla mnie wspomnieniem ciepłych dni :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedziela również u nas była piękna:) A Twój balkon śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj u Ciebie jak zwykle cudnie Kasiu jest:))) Bardzo przytulnie i te piękne kwiaty i kolory...
    U mnie też jesiennie, tym razem przy stole, zaprezentowałam też świeczki które u Ciebie kupiłam. Wyglądają świetnie, zapraszam...
    Pozdrawiam i miłego dnia:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij