17 maja 2013

Krzesło fuksjowe

   Maluję, maluję, maluję..
Wykorzystuję piękną pogodę intensywnie działając w pracowni. Dziś wykańczałam białe meble tarasowe pod zamówienie. Spędziłam przy nich już ponad 30 godzin, co spowodowało, że bardzo się do nich przywiązałam;) Biel pięknie się prezentuje na tle wszechobecnej zieleni. Postanowiłam, że pomaluję też na biało (co do mnie raczej niepodobne!!) ławkę drewnianą, którą zamierzam zamieścić na balkonie. Dopiero zaczęłam nad nią pracować, ale myślę, że efekt będzie niezły..
  Dziś prezentuję wspomniane w poprzednim poście krzesełko. Przed metamorfozą miało kolor jasnego dębu. Klient życzył sobie, by było w kolorze fuksji i z delikatnym,dziecięcym motywem. Mebelek powędrował już do kawiarni...




Nawiązując do wątku dziecięcego, zaczęłam pracować nad obrazem do pokoju dziewczęcego. Ot, taka moja  fanaberia.. ;) Obraz w realizacji..


.. w trakcie tworzenia pomyślałam, że ciekawie byłoby stworzyć tryptyk..cóż, pomyślę...
Życzę Wam miłego weekendu!!
Ps. Witam serdecznie nowych gości:)

10 komentarzy:

  1. jak dla mnie kolorek piękny... zwłaszcza dziecku

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:)kolor jak dla dziecka świetny:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale go wykonałas, pyszne krzesełko.....a obraz mnie zachwycił......ja bym go widziała w mojej sypialni:)Kolorystyka taka uspokajająca, tematyka przenosi mnie w temat snów i bajek.....wspomnień dzieciństwa......pełny zachwyt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak do kawiarni - to w porządku, bo w domu to kolor zbyt ostry - jak dla mnie . Ale krzesełko całkiem ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe słowa:) Ulu, krzesełko ma taki kolor, bo musiało być dopasowane do stylistyki i kolorystyki kawiarni:)
    Pozdrawiam Was serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  6. IszaSza, obraz będzie do nabycia w moim sklepie, jeśli jesteś zainteresowana - daj znać;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne krzesełko i cudowny blog :) będę zaglądać częściej! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij