11 marca 2013

Doktor w operze..?

Dopadło mnie choróbsko:(
Od jakiegoś czasu dokuczają mi zatoki, czas najwyższy udać się do lekarza. Planowałam pójść w dniu dzisiejszym, więc w pakiecie dostałam wczoraj dodatkowo spuchnięte oko. Nie wiem co mi się stało, ale czuję ból, mam wewnątrz powieki jakąś ranę.. rany..
Do lekarza standardowo nie sposób się zarejestrować. Kiedy już się dodzwonisz, nikt nie odbiera telefonu..
Mój mąż postanowił mi pomóc i dzwonił w końcu za mnie.
Połączył się i biegnie do mnie z komórką.
"Słucham?"
"Dzień dobry, chciałabym się zarejestrować do doktora X"
"Pani się dodzwoniła do opery wrocławskiej, ale..my chętnie panią wyleczymy, zapraszam"
:)
Przeprosiłam chichocząc, a kobietka na to "Ale poważnie, muzyka leczy! Proszę do nas przyjechać"
:))
Och, wierzcie mi, gdyby nie moje niedowidzące oko..


Teodorka w swoim ukochanym miejscu..chyba lekko oburzona, że ja tak fotografuję..bez pozwolenia.. ;)



Kilka dni temu szperałam w sklepach z antykami szukając żyrandola, który dawałby dobre (mocne) światło do malowania. Znalazłam i jestem okropnie szczęśliwa, bo jest piękny, mosiężny, i spatynowany...


W domu wiosenne kwiecie, a za oknem śnieg. Dziwnie... ;)




;)

10 komentarzy:

  1. hi hi... Może to jakiś znak, że powinnaś się wybrać? :)
    Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawna sytuacja:) Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie u Ciebie :)) Zdrówka Ci życzę !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ciepło, przytulnie, wiosennie :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie trafiać na ludzi , którzy powiedzą coś co wywołuje uśmiech:))
    Życzę powrotu do zdrówka. A żyrandol piękny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ... witaj w klubie padających zatok ... hihi
    ja tez cierpię z tego powodu ... i nie chce mi przejść ...
    zdrówka życzę ...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. aleś kota nastraszyła aparatem zdjecie cudne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  8. Żyrandol wypatrzyłaś piękny:) życzę szybkiego powrotu do zdrowia, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo widzisz:))Polak musi być przewidujący i zapisać się do wszystkich specjalistów na cały rok co najmniej raz na miesiąc:))wtedy w miesiącu byś się dostała:)))))Twoja blogowa muzyka też leczy:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ηеllο, І thinκ yοur blοg might be hаving
    broωsеr compatibility issueѕ.

    When I loοk at уouг blog sitе in Ӏe, іt looκѕ fіne
    but ωhen opening in Ιnternеt Explοrer, it
    hаs some overlapρing. I just ωanted to give you а
    quick headѕ up! Οtheг thеn that, grеаt blog!


    Also vіѕіt mу webpagе ...
    zdjęcia w plenerze ślubne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij