30 marca 2012

Rozwiązanie konkursu

Witam Was serdecznie!!
Dziękuję dziewczyny za komentarze. Wszystkie się świetnie spisałyście;) i trudno mi było ocenić, ale musiałam wybrać jedną..

Bon wędruje do Pani o wdzięcznym;) nicku: "Kliknij i" :)))

Komentarz ujął mnie swą prostotą i trafnością:

"Jestem wprost zakochana w aranżacji pokoju dziecięcego. Jest bardzo przytulny i ma w sobie magię dziecięcego świata. Stolik o niezwykłej formie, ujmuje swoją prostotą i funkcjonalnością. Jestem pewna, że kredki Małej Księżniczki już się walają;)"

Panią o powyższym nicku proszę o kontakt na mój adres mailowy;) i rzecz jasna GRATULUJĘ!!

Tak od siebie też coś dodam. Jako że zastanawiałam się również nad nagrodzeniem Moniki (coquille), której komentarz postawiłabym na drugim miejscu, powędruje do niej mały drobiazg wydziergany przez moją mamę;) Moniko, daj znać na maila;)

W najbliższym czasie planuję zorganizować Candy, więc z wyprzedzeniem zapraszam.


Ach, a w Warszawie "gościć" będzie zdjęcie aranżacji pokoju Julkowego, która najbardziej Wam się spodobała:)


Jeszcze raz dziękuję Kochane za odwiedziny i udział w zabawie!!

4 komentarze:

  1. gratuluję losowance ... gustu !

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj,ale niespodzianka:)Strasznie się cieszę,chyba nawet bardziej niż z głównej wygranej,zawsze to podarunek,,od serca''...:)))Dziękuję i już lecę na @,pozdrowionka ciepłe w ten deszczowy wieczór:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyniom a Tobie wyboru aranżacji.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi sie miło zaczął tydzień!! ;) Bardzo sie cieszę ;) I dziękuje ;D

    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij