9 marca 2010

Sesja z kwiaciarni;)

Witam Was serdecznie.
Wypoczęta i radosna z powodu pierwszych promyków słońca zasiadam do pisania.
Otwarto już kwiaciarnię, w której można obejrzeć moje mebelki;) Szczerze się zdumiałam, gdy ujrzałam aranżacje. Właścicielka zrobiła z lokalu prawdziwe cudeńko.
Przede mną jeszcze trochę pracy, gdyż zobowiązałam się wykonać jeszcze kilka elementów dekoracyjnych. Dziś zabieram się do pracy.
Szafę już prezentowałam. Teraz chciałabym Wam pokazać komodę oraz drzwiczki, które zawisły w przejściu do dalszych zakamarków sklepu.
Na poczatku zdjęcie komody zanim się do niej dorwałam;)



A oto gotowe mebelki, którym pięknej oprawy dostarczyły urocze drobiazgi...















Serdecznie pozdrawiam wszystkich gości;)

9 komentarzy:

  1. Pieknie tchnelas nowe zycie w te mebelki,sa w moich kolorach.Aranzacje swietne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mebelki są piękne i cudnie uzupełniają się z kwiatami (temat mi bliski). Gratuluję efektu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie:) Piątka z plusem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiaciarnia prezentuje się bardzo okazale :)
    Mebelki wyszły Ci świetnie!!!
    Uwielbiam takie miejsca z klimatem,w takiej kwiaciarni to aż chce się zamawiać bukiety!

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt niesamowity aranżacja na 5+, do takiej kwiaciarni to aż milo wstącić i zamyśleć sie na chwile można , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu,pięknie odnowiłaś mebelki!!
    Przyjemnie w tej kwiaciarni bardzo!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny klimat stworzyłyście kobietki !!!
    Oby klientów nie zabrakło - niech się wiedzie!!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś Wielka!!!Bukiety powinnaś dostawać gratisowo oczywiście!Czego się dotkniesz zmieniasz bajecznie.Moje klimaty.
    Twoja matrioszka-jest bardzo trendy-cudna.
    Wiesz zwykle przechodzę cichutko-dzisiaj zostałam na dłużej-z pozytywnym skutkiem.
    Serdecznie pozdrawiam!!!!.aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapomniałam życzyć powodzenia kwiaciarni!!!
    Zapraszam!aga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za poświęcony czas... :)

Udostępnij